søndag den 4. december 2011

Vinderen er fundet.

Ja! nu er der en, der kan glæde sig.
For hun er nemlig den glade vinder af de smukkeste lys glas fra Gabrielles.dk
Vinderen er nr 113 ud af 167 lodder.
Og hvem er så nummer 113....
Det er dadadaaaa... Karli.


Tillykke med gevinsten, vil du være sød at sende mig dit navn og adresse, så du kan få den fine gave:-)

Og til alle jer andre, vil jeg sige Tusind Tak fordi i havde lyst til at lege med.
Og endnu engang Tusind Tak til Gabrielle for endnu en fin gave til mine trofaste læsere.

Ha´en dejlig 2. Advent´s Søndag allesammen.





8 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige vinneren :-D

    Ha en flott andre søndag i advent, Susi :-)

    Klem Siv

    SvarSlet
  2. Tillykke til karli :o)
    mvh Mona

    SvarSlet
  3. Tillykke til den heldige julegris :-)

    Glædelig 2. Søndag i Advent... *KNUS*

    SvarSlet
  4. Ja! hun blev vist dagens heldige julegris...smiler...

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Jeg nåede desværre ikke at deltage ØV, men det skal da ikke afholde mig fra at give vinderen et stort TILLYKKE. En dejlig søndag til dig Susi JULEKNUS

    SvarSlet
  6. Juhuuuu hvor er det dejligt at jeg har vundet :-) Mange tak....
    Og tak for jeres lykønskninger.
    Knus Katrin/Karli

    SvarSlet
  7. Hej Karli.

    Endnu engang Tillykke med de fine sager.
    Vil du ikke lige sende mig navn og adresse, så Gabrielle kan få dem afsted.
    Du kan sende den til susirydahl@gmail.com

    Knus Susi

    SvarSlet
  8. Hej Karli.

    Jeg mangler stadig dit navn og adresse ellers kan Gabrielle ikke sende dig din gevinst.

    Håber du ser dette her...

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.