onsdag den 14. december 2011

Se det nye Greengate Katalog.

Ja! nu kom det endelig.
Nu kan i sidde og drømme jer til sommer og måske lave en lille ønskeseddel.
Min er helt sikkert skrevet og puha... det bliver vist kun Greengate, der kommer til at stå på den.
Derfor er det skønt, det ikke varer så længe, før jeg har fødselsdag.
Fylder nemlig i Februar...

Hvis i har lyst må i gerne låne linket og mit billede og sætte det på jeres blog.
Så har i det lige ved hånden...smiler...

I kan se det Her!
Og ellers ligger det fast i højre side under mine kataloger.



6 kommentarer:

  1. Der er godt nok mange fine ting, men altså den der så fine røde bil ;0)
    Den er da lige mig,men den er nok ikke med på deres vare liste

    SvarSlet
  2. Olá, ví todas mas suas postagens, e esta tudo lindo, as louças os aventais, as cores, adorei. Bom Natal, e para 2012 Muita Paz e Saúde para todos. Abç da Salete.

    SvarSlet
  3. Stort tillykke Susi du er den 3. vinder i min advents give away :D
    Send mig en mail så jeg ved hvor jeg skal sende din adventspakke til
    hansen.solhoej@mail.dk
    Du kan se hvad der er i adventspakken på min blog :
    http://chhans-tegneblog.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Hej Cchan.

    Super!! hvor er jeg heldig for tiden, det er nummer to Give Away jeg har vundet i denne uge.

    Jeg kan desværre ikke kommentere inde på din side.
    Jeg ved ikke hvor fejlen ligger.
    Har prøvet alt, og er snart ned til at formatere min computer, for at se om det hjælper.

    Men jeg sender dig min adresse på mail.

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Julie-

    Ja! den bil ville jeg også gerne eje, den er bare for sej!!

    Ditte-

    Ja! mon ikke man kan købe sig fattig engang til.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.