onsdag den 14. december 2011

Heldige Mig!

Så kom min gave, som jeg har vundet hos MilleVanille.
Det da helt vildt og blive så forkælet på en ganske almindelig Tirsdag.
Jeg nænnede slet ikke at pakke de fine pakker ud, de var bare så flotte.
Men jeg måtte jo til det og hold da op! hvor var der fine sager indeni.
Lækre hjemmelavet sæber fra Tine selv, to fine julehåndklæder, en sød pinocchio julepynt
Samt en pose lækre chokolader med fint et  S  som pynt.
Og sidst men ikke mindst et fint julkort med en julmand i filt.

Se de fine billeder.

Tusind Mange Tak søde Tine.

















7 kommentarer:

  1. Det var dog en helt videunderlig gave at vinde. Tillykke til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Tillykke med præmien, Susi. :-)

    Den lille Pinocchio er da vildt sød!

    *KNUS*

    SvarSlet
  3. Tillykke med den fine pakke :)Har selv modtaget en, så jeg kan forestille mig hvor glad du blev for din. God dag

    SvarSlet
  4. Det var vel nok en dejlig gave du har vundet! - Og rigtig flot indpakning også. Tillykke.
    Hilsen Rita

    SvarSlet
  5. Tak Piger.

    Ja! det var da helt vildt at få sådanne nogen fine pakker.


    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Ih hvor er du heldig - lækre sager over hele linien, der er ikke noget så godt som pakker

    SvarSlet
  7. Så mye fint!
    Og det fortjener du og, så mange gaver som du deler ut;)

    Klem Line

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.