onsdag den 21. december 2011

Gave fra mine drenge.

Havde da nær glemt at vise jer min fine gave fra mine drenge, som jeg lovede jer i går.
Det er en fin lille Ipod Shuffel fra Appel.
Den er pink og så har de fået skrevet mit navn på den.
Det bedste ved den er, at de har overført mine afspændings cd´er til den.
Så nu kan jeg lukke hele verden ude, når jeg ligger og slapper af i min seng ovenpå.
Det er den bedste gave jeg har fået længe:-)

Dejligt med nogle drenge der tænker på deres mor.











5 kommentarer:

  1. Uhmm, den er skøn og sikke en dejlig farve

    SvarSlet
  2. Næsten på størrelse med en pilleæske - dejligt - og så betænksomme de er - tillykke med den.

    SvarSlet
  3. skønne drenge du har,,,det er skam ikke allé drenge der husker deres mor....
    skal lige huske at sige jeg har ikke selv nogen drenge kun en pige og hun husker sin mor...
    rigtig dejlig jul til dig

    SvarSlet
  4. Så södt af dine drenge og tänke på sin mor Knus Karina

    SvarSlet
  5. dejlig gave. Jeg har selv en og vi gav min mor en i julegave sidste år! Den er bare super god :D

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.