søndag den 11. december 2011

En Lille Hilsen

Jeg vil bare sende jer en lille Advent´s hilsen.
Håber i får en dejlig dag, sammen med dem i holder af.
Her  sker der ikke så meget.
Har en mand, der først lige er stået op klokken 13:00.
Han var til julefrokost igår og tro mig!! han ser ikke ud, som om han har det særlig godt:-)
Jeg tuller rundt om mig selv, kan ikke finde ud af, om jeg skal lægge mig eller tage mig sammen.
Har det stadig træls...
Så det bliver vist en ren slapper idag, sammen med familien.








15 kommentarer:

  1. Du må da også have en skøn adventssøndag Susi. Vi skal hygge herhjemme med julekort og krea-ting.
    Skønne julebilleder du som altid leverer. *JULEKNUS* til dig

    SvarSlet
  2. Hej Susi
    Dejligt med en slappe af dag - den er jeg med på. Jeg var til min mellemste datters fødselsdag i går og kom sent hjem. Det er en dejlig lille mus du har i dukkevognen!
    God adventssøndag til dig og dine!
    Knus Rita

    SvarSlet
  3. Synes du skal tage dig en slapper, på den rigtig gode og hyggelige måde ;)
    Glædelig 3. søndag i advent til dig ;)

    SvarSlet
  4. Også God advents søndag til dig. Hyg dig sammen med din friske mand :)

    SvarSlet
  5. jeg sender lige en hyggelig søndags hilsen til dig også ..
    Hos er det pinligt, vores adventskrans har ikke været tændt endnu, den hænger stadig helt jomfruelig og ubrugt, det må vi se at få gjort noget ved nu........

    SvarSlet
  6. Tak tøser.
    Det er også endt på sofaen med ren afslapning.
    Min mand har det rigtig skidt...hi hi... godt det ikke er mig, der har drukket for meget snaps puha...

    Ipsen-
    Du må da se at få tændt din adventkrans...smiler...

    Tak for jeres altid søde hilsner.

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Sikke flotte bilder Knus Karina

    SvarSlet
  8. Heisann=)

    Flotte bilder som vanlig her hos deg! Ha en fin søndag!

    Klem Yvonne.

    SvarSlet
  9. Heia Susi og takk for koselig kommentar hos meg-du var sååå snill som hjalp meg med bloggen;) tusen takk;) så deilig med avslapping og sofa-man trenger slike dager også. Ønsker deg en fin ny uke-klem fra Vera;)

    SvarSlet
  10. Mon ikke du har fået brugt din søndag nu? - og måske I begge er mere friske i morgen ... knus

    SvarSlet
  11. Kære Susi...

    Hihi ja er det ikke dejligt at det ikke er en selv der har været til mandefrokost...:-)
    Den influensa tager tid og slap du bare af og pas på dig selv.
    Du skulle jo nødig ligge syg juleaften.
    Vi har været på restaurant Havkatten i Hals i dag og holdt min yngste datters fødselsdag (som er i morgen) med hele familien til julebord. Det er blevet en tradition og denne gang kom også familie fra sjælland med.
    Solen skinnede og Limfjorden viste sig fra sit bedste.
    Som altid er dine billeder super fine..dejlig mailegmus, heldige mus i sin egen fine musevogn...:-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  12. Velkommen til min blogg Susi :O)
    Hyggelig at du vil følge meg.
    Så nydelige bilder og fine juleting du har!!! Ser ut til at vi har veldig lik smak... som du ser har jeg akkurat kjøpt meg en liten Mailegnissejente. Skulle gjerne hatt flere....
    ha ei fin adventstid!
    Klem fra Nina

    SvarSlet
  13. Godmorgen!!

    Ja! dagen igår endte på sofaen, så der skete ikke ret meget.
    Min kære husbond kunne først spise mad engang sent igår aftes, så ham var der ikke meget ved...smiler...
    Syntes jeg har det lidt bedre idag, men stadig ikke helt godt.
    Så det bliver en rolig dag.
    Tak for jeres hilsner:-)

    Ha´en dejlig December dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  14. Hejsa, Jeg har snust en del rundt i din blog i dag og jeg kan jo blive ved og ved. Hvor har du mange flotte ting. Har også stemt på dig på Ellos ;o) Hvor er musen bare sød. Sjov måde at bruge dukkevognen på. Den husker jeg.

    De bedste hilsner fra Charlotte

    SvarSlet
  15. Hej Susi, Du har bare den lækreste fedeste blog. Jeg har snust en del rundt herinde i dag og kan blive ved og ved. Jeg er vild med denne mus i dukkevognen. Den skal jeg huske :o)
    Har stemt på dig i Ellos konkurrencen - så HELD OG LYKKE ;o)
    De bedste hilsner fra Charlotte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.