mandag den 21. november 2011

Så er jeg klar til på Søndag!

Det er jo første advent på Søndag.
Så her i weekenden blev jeg klar med min advents stage.
Den er inspireret af Medusa, som de fleste jo nok kender, ellers kan i se mere Her!
Jeg har fået min kære mand til at lave klodsen og sætter stageholdere i ( købt hos panduro)
Så er den blevet malet hvid med en rest vægmaling, som jeg havde i kælderen.
Derefter er den blevet slebet glat med fint sandpapir korn 240.
Til slut har den fået to gange mat decoupagelak.
Kransene har jeg lavet efter den store fra Medusa og de små vedhæng har jeg købt løst.
Bogtaverne er fra Panduro og har fået en gang rød maling (en farveprøve) og lidt hvide prikker.
Til slut har de også fået to gange decoupagelak.
Båndet er fra Greengate og kan købes i ruller a. 5 meter.
Kransene er også rigtig søde på en alm. lysestage.

Nu mangler jeg bare at få pyntet op...
Begynder stille og roligt i den kommende uge:-)








Det er denne krans fra Medusa,
som jeg blev inspireret til at lave i mindre.




21 kommentarer:

  1. Hvor er den fin - de lyskranse er bare supersøde! Jeg må indrømme at jeg er alt andet en klar, men det bliver jeg nok... Hyg dig med forberedelserne :-) Knus; Heidi

    SvarSlet
  2. Hej Heidi

    Ja! de er bare blevet vildt søde.

    Jeg er bestemt heller ikke klar endnu, men starter stille og roligt med at pynte.
    Det tager jo sin tid.

    Også dejlig dag til dig.

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Ej hvor er det en fin adventsstage. Den kan du godt være overtruffen tilfreds med.
    Smuk med smukt på. :)

    God jul.

    SvarSlet
  4. Super flot - der går helt Medusa i den i år ;0) Knus fra Anne

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare flot - og hvor er du bare i god tid! en hel uger før!!! Det kan være, at jeg snart skal igang med at gøre nogle tanker..., så vi ikke igen får en adventskrans en hel uge efter 1. søndag i advent :-) Så tak for påmindelsen!

    SvarSlet
  6. Nydelig!! Så flink du er!
    Ha en god dag

    Klem

    SvarSlet
  7. Den er virkelig fin, og meget enkel i sit udseende.

    SvarSlet
  8. Hvor er den bare fin! Jeg indså så sent som i går, at det jo allerede er først søndag i advent næste søndag......... Jeg skal vist også i gang med at lave adventskrans ;o)

    SvarSlet
  9. Tak piger:-)
    Ja! lige pludselig løber tiden fra en.
    Og sidste år fik jeg først lavet min i sidste øjeblik, så det dejligt at være i god tid.

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  10. Den var flot . Jeg er også snart färdige med mine adventsstage jeg har flere stykker . Ha en god dag Knus Karina

    SvarSlet
  11. ...og jeg har ikke en gang købt graner ha ha
    Skøn aften til dig...super flot KNUS

    SvarSlet
  12. wau, den er blevet flot den advents stage , du kan jo sagtens assistere på Medusa ,hvis Rie Bidstrup skulle løbe tør for ideer en dag ;O)

    SvarSlet
  13. Hvor blev den sød og frisk, men alligevel meget juleagtig. Må erkende at jeg aldrig har hørt om Medusa, de små julevedhæng er super kære!

    Herligt at være tilbage blandt vennerne i bloggeland!

    Kram Helle

    SvarSlet
  14. Hvor er den bare sød.. du er nu go til sådan noget,, ;0)
    KH Iben

    SvarSlet
  15. For en søt adventsstake :-) Jeg har bestilt meg ny stake jeg, og håper bare den kommer tidsnok :-))

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlet
  16. hvor fint! og sikke en god ide at lave lyskranse med figurerne hængende sådan.
    Jeg må indrømme jeg er ikke helt til det medusa, men jeg kan godt se det smarte i det :)

    SvarSlet
  17. Hej Piger.

    Hvis i skulle få lyst til at lave kransen kan man jo også hænge andet end Medusa.
    Hvis man f.eks har nogle små flag, hjerter, kogler eller andet man er glad ved.
    Så er den nem at lave og pynter så fint på en lysestage.

    Igen Tak for alle jeres søde kommentarer.

    Ha´en fortsat dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlet
  18. Hold da op hvor er den blevet fin :) Den er jeg ret vild med. Det ikke dårligt med sådan en hjælpsom og kreavtiv mand. Knus

    SvarSlet
  19. EJJJ hvor er den bare fin, dejligt med alt det juleri igen.
    Jeg kunne godt bruge dig indimellem som "kreativ chef " i min lille butik(smiler)
    Ha`en god dag

    Knus Anja

    SvarSlet
  20. Hej Anja.

    Ja! det kunne være så hyggeligt.
    Men du må låne alle de ideer du har lyst til søde...
    Så er jeg sikker på du sagtens kan selv.

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  21. Dejligt med lidt julestemming. Og disse nisser er bare kære.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.