lørdag den 5. november 2011

Nye Håndklæder..

Alle de planer vi havde igår, blev desværre ikke til noget.
Så jeg har hyggede mig med at sy de håndklæder, som jeg havde købt i Ikea.
Har ledt efter lige dem, det skulle være,  og det endte med, det blev FRÄJEN fra Ikea  til 25 kr .
De er nemlig perfekt til at sy stof på.
Og er i en rigtig god kvalitet, har dem som badehåndklæder...

Som pynt har jeg brugt en viskestykke Kristine Pale pink fra Greengate.
Kan stadig købes hos de butikker, som jeg linker til i højre side.
Som strop har jeg brugt en rest, som jeg havde fra et Ida Pink viskestykke også fra Greengate.
Og mærkerne er såmænd bare dem der sidder på viskestykkerne.
Så hvis i har lyst til at designe jeres egne håndklæder, så de passer ind.
Ja! så er det rimlig nemt...
Husk at vask viskestykkerne/ stoffet og håndklæderne først.
Så det ikke kryber alt for meget...








15 kommentarer:

  1. Der skal ikke så meget til før det ser ud af rigtig meget ;0)
    Hvor passer den lille taske fint til.
    God lørdag ;0)

    SvarSlet
  2. Hej hold da op så dygtig du er til at sy . det var flot .Knus Karina

    SvarSlet
  3. Hvor er dt pænt og så gør det håndklæderne mere unikke og så bliver prisen også en anden :D god ide. God weekend

    SvarSlet
  4. What a wonderfull idea!
    Greets,
    Tini♥

    SvarSlet
  5. Hej Susi.
    Ja, det er helt utroligt, hvor lidt der skal til for at forandre et kedeligt håndklæde. De er blevet så flotte :-))

    God lørdag til dig og dine

    Knus Anette

    SvarSlet
  6. De er flotte - du er bare så god til at sy og alt er bare helt perfekt ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare flotte. Et super enkel ide, der ser ud af meget og koster så lidt. Et af de projekter, jeg kan overskue. Nupper nok ideen:o). Tak.

    Kærlig hilsen
    Helle L

    SvarSlet
  8. Jeg kan godt lide bamsen, - er det en du selv har syet?

    SvarSlet
  9. Du har da også lige sans for det :o)
    mvh Mona

    SvarSlet
  10. Sikke en fantastisk god ide. Ja der skal ikke så meget til, før det ligner en million - heldigvis ;o)

    SvarSlet
  11. Hvor er du altså hitte-på-som og så til billige penge :)

    SvarSlet
  12. Flot design!
    De er nemlig rigtig gode de håndklæder fra Ikea...:-)
    Det kunne være man skulle finde symaskinen frem.;-)

    hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  13. Hej Piger.

    Tak for de søde kommentarer.
    Var ikke så meget på bloggen igår.
    Vi holdt nemlig fødseldag for Christoffer.

    Pia-
    Bamsen kan jeg desværre ikke tage æren af.
    Den er fra Greengate og er super sød.
    Har købt min hos Gabrielle.dk.

    Ha´en dejlig Søndag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  14. det var da en rigtig god og sød ide :)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.