onsdag den 23. november 2011

Maileg Nisser alle vegne.

Så fik jeg taget hul på Jule kasserne.
Hold da op jeg har meget!!!
Kunne ikke huske, at jeg havde så meget.
Nu skal jeg så igang med at pynte og jeg kan bare ikke få ideer idag.
Så det kommer til at tage lang....tid i år, kan jeg mærke:-)
Meen.. mon ikke jeg bliver klar inden Jul....smiler...
Jeg fik sådan lyst til at fylde kurven med alle mine Maileg stof nisser.
Og der var kun lige plads..
Hold da op!! jeg har godt nok fået samlet mig en del igennem årene...
Men de er altså heller ikke til at stå for.
















22 kommentarer:

  1. Hold da magle du har mange nisser ;-) Jeg har sølle to, bitte små <3 Og en hjemmesyet gås :-)

    Glæder mig til at se dem rundt om i dit hjem.

    Kram Gitte

    SvarSlet
  2. Hold nu op du har mange nisser og i alle størrelser. De kommer bestemt til at pynte hjemme hos dig og sprede juleglæde :)

    SvarSlet
  3. Hej Susi
    hvor er de fine...Jeg kommer til at tænke på om du har en af deres første små ranker md fx pynt fra maileg? Det er fordi jeg har 2 så måske det var noget?
    klem fra Tine

    SvarSlet
  4. Du har så mange nisser kan du lige sende et par stykker til mig ... Knus Karina

    SvarSlet
  5. Sikken en samling af skønne sager du har. Er vild med den med sweateren og den med den meget udtryksfulde ansigt. Dejligt syn.

    SvarSlet
  6. Dejligt syn den kurv! Jeg er også totalt skudt i de nisser og glæder mig hvert år til at de skal frem ;0) Knus fra Anne

    SvarSlet
  7. Ej, hvor er de skønne,sikke en dejlig samling. Det er jo sådan en vi andre ønsker os :o) Håber at se billeder af dem, når de er blevet placeret i dit skønne hjem :o)

    SvarSlet
  8. lovely mailegs! I love all of them!!

    kisses,
    Cristina

    SvarSlet
  9. Jamen hvor ser det godt ud, de er bare så skønne de nisser. Jeg er også ved at have en pæn samling, b.la en af de helt store og pakkekalerenderen til drengene, jeg eeelllsker også bare Maileig
    Knus Anja

    SvarSlet
  10. ich liebe alle sachen von maileg, habe mir jetzt auch einen adventskalender bestellt!!! liebe grüße, angie

    Jeg elsker alle spørgsmål af Maileg, har bestilt mig en julekalender nu! Love, Angie

    SvarSlet
  11. Åååååå vilka ljuvliga tomtar du visar och grisen och gåsen är ju helt ljuvliga!!!
    Kram Lotta

    SvarSlet
  12. beautiful,beautiful ,beautiful....I love maileg and these photos !
    giovanna

    SvarSlet
  13. Sikken en hær af nisser! Nok til en hel vagtparade eller to... ;-)

    Og fine, dét er de.

    Selv er jeg overhovedet IKKE til nisser... Har én eneste, lille HVID nisse, som min mor har foræret mig, og det er rigeligt! :-)

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  14. Hej Piger.

    Ja! der er en hel del nisser.
    Men tro det eller eller ej...
    Jeg er stadig helt lost idag.
    Kan bare ikke få det til at se ud, som jeg gerne vil.
    Så nu stopper jeg for idag.
    Trænger til ro i mit hoved.
    Har vist fået nisser på hjernen.

    Ha´en dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlet
  15. Oi, for en HERLIG gjeng med Maileg ♥
    Jeg har to bittesmå jeg, hihi;)
    Men ønsker meg maaange flere da;)

    Ha en ifnfin kveld!

    Klem Line

    SvarSlet
  16. Hold da helt op hvor har du mange. De er også bare så søde, ønsker mig bare to af dem og jeg tror sørme at jeg får mit ønske opfyldt her i december :o)

    SvarSlet
  17. Man kan da heller ikke få for mange Maileg nisser:-)... Jeg så den anden dag nogle af de nye nisser fra Maileg. Der er nogle der har briller;-)... Sådan en må jeg simpelhen ha til min lille samling....
    Min samling er kommet på plads men de det er også vane nisser... De har nemlig faste pladser;-))

    SvarSlet
  18. Sikke mange du har, men fine er de bestemt ♥
    Her blir der først pyntet op i weekenden - skal lige har svinget støvkosten først ;0)

    SvarSlet
  19. Tine-

    Dem har jeg desværre selv to af.
    Men tak for tilbuddet.

    Knus Susi

    Bea-

    Nej! selvom jeg har så mange er jeg allerede løbet tør når jeg når til køkkenet.
    Nogle af mine har også faste pladser.
    Men jeg prøver så vidt muligt at give dem nye...
    Men det er lidt svært, de vil helst sidde der hvor de plejer.

    Tak til jer allesammen for jeres søde kommentarer.

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  20. Elsker deres stof nisser, dog har jeg kun en brøkdel sammenlignet med din fine samling.

    Jeg overvejer om jeg ikke skal have en elg til at sidde på vores lave stålskabe.

    SvarSlet
  21. oui oui très beau , j'aime beaucoup, j'adore les maileg , j'adorerai savoir en faire

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.