mandag den 14. november 2011

Forvandlet Maileg Julesokker.

Som i måske husker, var jeg en tur i Herning til Maileg´s Lagersalg.
Her købte jeg bla. fire julesokker i natur træ.
Med henblik på  jeg skulle lave dem om.
Det fik jeg så gjort igår eftermiddags.
Håber i kan lide mine nye Julesokker.
Er selv godt tilfreds med dem.

Jeg har brugt bånd fra Greengate.
Papir fra Tilda.
Vedhæng fra Medusa, lidt hvid maling til kanterne, tekstillim og en limstift.
Enkelt og nemt...

Sådan så de ud til at begynde med.















21 kommentarer:

  1. Rigtig fine, og skøn lille grisebasse :)

    SvarSlet
  2. Super fine lige dig...
    fine små vedhæng der er på ;O)

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare søde og fine...
    Ha`en god dag
    Knus Anja

    SvarSlet
  4. Wauw, de er bare blevet super cute. Vh. Bende

    SvarSlet
  5. Åååå, så fine de ble Susi ♥
    Du er sååå kreativ og flink!!

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlet
  6. Altså jeg er helt benovet - du er bare mega god til at meget ud af "ingenting" ....
    Har selv været på Maileg lagersalg forrige weekend. På min foto blog ses udbyttet af weekenden.
    kh Mette

    SvarSlet
  7. Ja, dem kan du da godt være bekendt, de er super fine ;)

    SvarSlet
  8. Hvor er de blevet super super fine. Helt utroligt som du kan forvandle ting :-))

    Knus Anette

    SvarSlet
  9. Fine lige dig .... Knus Karina

    SvarSlet
  10. I really love your christmas decorations, they are so cute!

    SvarSlet
  11. De er blevet rigtig fine.
    sådan helt wauv, overraskelse over forskellen på træ støvlen også så til det færdige resultat.

    Smukt Susie.

    Kh. Lie

    SvarSlet
  12. Hej Susi.
    Du er altså god til at "trylle". De er rigtig flotte!
    Hilsen Skipper

    SvarSlet
  13. Så smukke de er blevet.
    Vil da gerne købe en?!. Smiler
    Mvh Tina
    Mosevej@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Hvor er de fine og sikke søde farver ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  15. Hvor er de blevet fine(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  16. Sikke nogle flotte sokker.
    Det er simpelthen skønt at følge med i alle dine kreative ideer :)

    SvarSlet
  17. Tak alle i skønne tøser...smiler.

    Glæder mig så meget til at se alle jeres gode ideer her til Jul.

    Idag har jeg været en smut i genbrugen og fundet nogen rigtig fine sager.
    Men det var alt for mørkt til at tage nogle ordentlige billeder af mine skønne fund.
    Så dem får i imorgen.


    Ha´en dejlig aften allesammen.

    Knus Susi

    SvarSlet
  18. hvor er du bare dygtig! jeg er imponeret over din evne til at få alt til at passe ind i din stil :)

    SvarSlet
  19. De er bare blevet super fine :0) Du har en særlig sans for detaljer, som er meget inspirerende ;0)
    Ha' en dejlig aften
    KH.

    SvarSlet
  20. Hvor er de bare blevet flotte:)
    Vh. Louise

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.