tirsdag den 4. oktober 2011

Problemer på bloggen.

Jeg har fået flere emails fra mine læsere idag.
De har svært ved at få deres kommentar igennem.
Der var en der skrev, om det var fordi, det kun var folk med blogge der kunne være med.
Men alle mine Give Away er altid for alle, uanset om man har blog eller ej.
Og man behøver ikke at følge mig heller.
Man kan stadig opnå lodder.
Så i må bare prøve at blive ved.
Nogen gange hjælper det, at logge ud af Google og så logge ind igen.
Andre gange må man bare prøve at  skrive som anonym.
Men husk jeres mailadresse, så jeg kan få fat i jer, hvis i skulle blive en af de heldige.
Syntes det er helt vildt... at så mange allerede er med i legen.
Det bliver så spændende. at se hvem de heldige bliver.

P.s Jeg har læst flere steder at man bare skal installere Goggle Crome så skulle det virke.
I kan finde den gratis Her!

P.s  Som i kan se i kommetaren skulle det løse problemet.
Hvis i går ind i indstillinger og videre ind i kommentarmeddelse.
Her skal i vælge Pop Up vinduet og klikke på gem indstillinger.
Tak for tippet:-)
Håber det hjælper, så i kan få kommentarer igen.
Jeg har ændret min, så jeg håber det hjælper.
Der er desværre mange, der er gået forgæves i min Give Away.
Så jeg håber de kan kommentere nu.






3 kommentarer:

  1. Jeg fik også en besked på FB igår om, at folk ikke kunne sende en besked i min blog. Jeg har fået et par beskeder i dag, så mon ikke problemet er løst igen?

    Knus Eva

    SvarSlet
  2. Hej Eva.

    Jeg tror det er i hele blogland.
    Har selv prøvet at kommentere et par steder, men uden held.
    Eller det vil sige nogen steder går det fint:-)

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Hej jeg surfede lige rundt på din blog.
    Folk har stadig problemer ude i blogland vedr: det at kunne ligge en kommentar på forskellige blogs. Jeg fik i går opskriften på at løse problemet.:-)
    Gå ind i indstillinger - gå til kommentarformularmeddelse. Der skal du vælge pop up - vindue. Hus at gemme indstilling.
    Mange weekend hilsner Gro ps. det er en smuk buket du har fået. Den har du helt sikkert fortjent!

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.