lørdag den 22. oktober 2011

Fine Hæklet Svampe.

Nu kan Julen bare komme an.
For nu har jeg fået mine hæklet svampe fra Julie.
Jeg fik hende til at hækle dem i lyserøde og lyseblå, bare for at se noget andet end kun de røde.
Og jeg er vild med dem...
Som snor har jeg brugt det fine Divine Twine bånd som jeg købte for et stykke tid siden hos Etsy i USA.
Det findes i mange flotte farver og den næste farve jeg skal have, må blive den blå.
Den ville passer bedre til de lyseblå svampe end den grønne, som jeg har sat i.
Opskriften som Julie har brugt, er lånt hos Tusindfryd hvis i skulle få lyst til at hækle svampene...
Jeg får nok aldrig lært det:-((
Men så er det dejligt, at have en der har lyst til at hækle til mig.
Det er jeg meget taknemlig for...

Tak søde Julie.
Du er bare en ener...






Det er dette bånd jeg har sat i svampene.
Fås i Mange flotte farver.
Ønsker mig dem allesammen.






13 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine. Kunne godt være man skulle prøve opskriften. Jeg har siddet og lavet nogle, men de har en helt anden form. Kan godt li dit farvevalg :-))

    Fortsat god lørdag.

    Knus Anette

    SvarSlet
  2. Årh mand, er du svimmel hvor er de flotte.... så´n nogle lyseblå svampe er da bare fantastiske.. MEN jeg er desværre totalt hækleblind !! *dybt trist suk*
    Tillykke med dem, de passer perfekt ind hos dig.

    Knus
    Loppe

    SvarSlet
  3. Hei Susi :)
    Så søte sopper du har fått. Fine farger synes jeg. Og så likte jeg godt det nye bordet ditt. Koselig med den hyllen over. Du pynter så fint synes jeg.
    Ha en fin lørdagskveld. Nå er det tid for tv.
    Klem fra Tine :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det dejligt, at Julie ville hækle for dig.

    Fine svampe, i fine farver :-)

    SvarSlet
  5. Ih altså Susi...hende Julie er super go' til en hæklepind også selvom hun en gang imellem mister lidt hud på hånden ;-) Super flotte er de og passer perfekt i dit hjem. En skøn lørdag aften til dig *KNUS*

    SvarSlet
  6. Hej Susi

    Du er bare så heldig.
    Gid jeg havde en som kunne hækle så fine ting til mig.

    God Aften.

    Kram Celine

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare flotte. God stil;)

    SvarSlet
  8. Det ser da godt ud med det fine snor til ;0) Nu har du også en god undskyldning til at du bliver nød til at have det i blå også ;0)

    SvarSlet
  9. Hej Allesammen.

    I kan tro jeg også nyder dem hvert sekund:-))
    Glæder mig til jeg skal have jule sagerne frem.

    Og ja! Julie, så har jeg en undskyldning for at handle hos Etsy igen, det er bare et lækkert sted.

    Ha´en dejlig Søndag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  10. Hej
    Fantastiske svampe - Julie er smadderdygtig. Måske jeg lige skal have lavet et par svampe.
    KH Jette

    SvarSlet
  11. Hei god søndag,
    så flotte de var,kanskje jeg skulle prøve meg på noen slike,selv om jeg ikke kan hekle.

    Det er alltid like inspirerende å se innom bloggen dinm
    klemmer hege

    SvarSlet
  12. Thank you for the nice pattern!
    Yesterday I maded it, I will make more to my daughter. :-)
    I show you my work here:
    http://fotosblog2013.blogspot.hu/

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.