torsdag den 15. september 2011

Dejlig dag.

Her til morgen kom pakkeposten med to dejlige pakker.
En som jeg skal bruge til en Give Away til alle mine søde læsere.
Så i har noget at glæde jer til.
Den starter på Mandag...
Og sørme om ikke der var pakke fra Gabrielles.dk for engang skyld.
Jeg havde bestilt endnu tre pudebetræk i serien Dicte Pale Pink for her skal man bare være hurtig.
Det er en meget populær serie og jeg siger jer!!!
Den er så flot, noget af det flotteste Greengate har lavet i mange år.
Især til dem der har lyserødt og lyseblåt i deres hjem...

Med i pakken var der også et stykke voksdug, som Gabrielle har sat ned til halv pris i hendes Pulterkasse
her er mange fine ting lige nu..
Det skal bruges til endnu et gammelt spillebord, som min mand var så heldig at finde forleden dag.
Kan lige se det for mig med hvidt stel og dette fine voksdug.
Og så måtte jeg altså lige have lidt flere viskestykker, dem kan man jo altid bruge.

Men det sødeste der kom, var denne lille bamse og gås fra Greengate.
Vidste ikke helt om jeg havde fortrudt, at jeg havde bestilt dem.
Men Nej!! de er bare så bedårende og til den pris, gad jeg ikke selv at gå igang med symaskinen.
Tror nu heller ikke jeg ville kunne sy dem så flot....









5 kommentarer:

  1. Du har altså bare sans for at købe ind.
    Men hold da op!! du må snart have mange fine sager.

    Rigtig god dag til dig:0)

    Kram Celine

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine sager - du har simpelt hen så skøn en smag (og det ville Gabrielle helt sikkert give mig ret i :P ) - glæder mig til at se hvad du forvandler viskestykkerne til! :)

    SvarSlet
  3. Fine fine ting... altså, i må godt nok ha et stort hus, hvor gør du mon af alle de fine puder:-) :-)

    SvarSlet
  4. Så mye lekkert du har kjøpt! Liker de putene så godt. Ha en herlig dag! :)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.