fredag den 22. juli 2011

Lige vejr til en kop the.

Er lige stået op og har set at det regner udenfor Øv...
Det føles som om, vi er henne i September måned. her dufter af efterår.
Og jeg som troede vi snart fik lidt varme igen...
Vi er stadig igang med at male møbler, så det er jo lige vejr til det.
Men det går ikke så hurtigt, som jeg havde regnet med, skal jo passe på mig selv...
Så i må væbne jer med lidt tålmodighed.
Imens får i lige et billede af min nye termokande fra Rice og læg mærke til den fine thebrevs skål.
Den er jeg bare så glad ved...
Ærgrer mig over, jeg ikke også købte den i lyseblå, det må blive næste gang, jeg kommer forbi Notre Dame...






7 kommentarer:

  1. Ja, øv for et møgvejr!
    Men så må man jo blot sætte sig i sofaen med en varm kop te og en god bog eller noget andet, som gør en glad. Det er jo altid hyggeligt, men ja, det er alt for tidligt med efterår. Vi har jo knap nok haft sommer endnu?!

    God regnvejrsdag herfra.

    SvarSlet
  2. Regnvejr , ja mon ikke.....

    Er lige kommet hjem fra Hornbæk,motorvej hele vejen 1 times kørsel hver vej,i regnvejr,det stod ned i tykke stråler,,, hvorfor køre til Hornbæk i regnvejr ? jo , såmænd drikke morgenkaffe med familien plus hente den mindste af børnebørnene :O)
    hyg dig med theen og en rigtig god bog , det blir ikke vejr til andet
    rigtig god weekend
    Jip
    wwww.migogipsen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. i love all that pink! a girl cant have enough ;0)
    best wishes and a happy weekend! di
    ;0)

    SvarSlet
  4. Hygge og hygge - det er vist dit mellemnavn ::-D

    og se så lige forevigelsen af kasplerne: http://mille-designlacamara.blogspot.com/2011/07/sidste-nyt-fra-kkkenregionerne-rene.html

    God weekend
    Mille

    SvarSlet
  5. Hej Søde Susi

    Hvor er det fint den thebrevs skål tager jeg ind at køber til dig i næste uge når jeg får penge igen og sender til dig. Ha en dejlig dag

    Knus Sisse

    SvarSlet
  6. Hej!

    Ja! det har været et rigtigt møgvejr idag.
    Men dagen endte alligevel med at blive hyggelig.
    Så nemlig inde hos Elin at Falby.dk havde sommersalg i Hjørring.
    Så jeg overtalte min mand og søn til at køre en tur derop af.
    Det var bare en hyggelig tur trods regnvejret.
    Fik nogen fine sager med hjem.
    Viser jer det imorgen.

    Hej Sisse.

    Du er da bare en engel, så skal jeg nok tænke på dig en anden gang søde:-)

    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  7. I altså Susi

    Det har du jo gjort i forvejen,Med de Blomster Og den Ballerina du sendte til Jul, DIN Tosse )

    Jeg har bare ikke vidste hvad jeg skulle finde på til Dig, Men finder jo nok en ting mere når jeg tager til københavn i næste uge :-)

    Ha en dejlig Lørdag

    Knus

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.