torsdag den 23. juni 2011

Puha en hård dag.

Idag har der bare været fart på.
Først til Hobro til halslægen, har haft en klump i halsen i snart 2½ måned, men det var ikke noget farligt, han konstaterede jeg havde lidt struma og bad mig om at gå til lægen og få taget en blodprøve, for at se hvordan mit stofskifte så ud.
Bagefter gik turen til Viborg for at prøve mine linser.
Så lige nu skriver jeg helt uden briller.
Men de driller mig lidt, så jeg skal lige vænne mig til dem tror jeg, de er jo noget tykke med et minus på 5,75 på begge øjne...
Øjnene løber konstant i vand, så det er lidt træls.
Men nu vi var der, fik jeg købt et par lækre sager en fed bluse og en lækker kjole fra Uldahl.
Sinnerup var startet med udsalg, så der var 50% på næsten alt deres tøj.
Og så måtte jeg lige have mig et par søde øreringe fra Spinning.
Har ellers ikke gået med øreringe i 12 år, men kunne alligevel stikke dem igennem øret uden besvær.
Og da jeg kom hjem. lå der en sød mail fra Erica om at jeg bare skulle lægge Greengate kataloget ud.
Da hun havde konstateret, at andre havde gjort det inden, det var frigivet.
Så nu kan i se det, hvis i klikker på kataloget ude i højre side.
Det er super flot, så jeg er sikker på, det nok skal blive et dyrt efterår...




6 kommentarer:

  1. Godt det viser sig at det "kun" er struma. Jeg skal så meget ind omkring Sinnerup i Horsens, for den øverste bluse skal jeg altså lige se live ! Og skal straks ind omkring Greengate og smugkigge, for nu skal der ske noget på den hjemmelige front rent farvemæssigt

    SvarSlet
  2. For en lekker bluse :0) Sånn vil jeg også gjerne ha... Har de nettbutikk? klem fra Inger Johanne

    SvarSlet
  3. Ja! du må ind og se den, den er super flot.

    Hej Johanne.

    Desværre nej ikke hvor man kan købe tøj.
    Men prøv at søg efter Uldahl på nettet.
    Det findes sikkert også Norge.

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. jeg vil gerne høre nærmere omkring dine linser, skrev du ikke på et tidspunkt at du skulle have 2 styrker i:) ja altså om det bliver vellykket:)

    SvarSlet
  5. Pyh, godt det ikke var noget skidt, med halsen.. Struma er selvfølgelig ikke rart, men alligevel... Linsernes tykkelse har altså ikke noget at gøre med styrken. Mine var minus 9 og ikke tykkere end dem til minus 2 evt. Jeg blev opereret for nærsynethed sidste sommer og det er skønt... :-)

    SvarSlet
  6. Hej Gitte.

    Nej! det er vist ikke kun styrken der gør det.
    Han sagde det var fordi jeg havde glidene overgang i linserne, så jeg kan læse med dem.
    Skal selv til øjenlægen ang. en operation af mine øjne, så de kan se om det kan lade sig gøre.
    Men det koster 46000 kr fordi jeg har så stærk en styrke og samtiddig har bygningfejl.
    Men jeg er langsynet, så det er ikke sikkert det kan lade sig gøre.
    Men jeg håber, kan bare først få en tid d. 11 oktober, så der er lidt tid endnu.
    Kan godt forstå du er glad for din operation..
    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.