mandag den 25. april 2011

Vinderen er fundet.

Så er den heldige vinder fundet og vinderen er Karen med bloggen Gimpenisser.
Håber du finder tekande og krus i lige de farver du ønsker dig.
Vil du være sød at sende mig dit telefonnummer og adresse, så jeg kan give det videre til Alice.

Tusind Mange Tak til Alice fra Møllegården, for den fine Sponsorgave.
Og en stor Tak til alle jer, der har deltaget og Velkommen til alle mine nye følgere.

Der er ikke sket så meget på bloggen her i Påsken, vi har ligget vandret i haven, sammen med begge vores drenge, der har været til stor hjælp.
Ved ikke, hvad jeg skulle gøre uden dem.
De er altid så hjælpsomme, når det brander på.
Og det må jeg sige, det gør lige nu, i de her dage.
Der er rigeligt at se til. (  hader havearbejde, det er ikke det bedste for mine ledde og min nakke )
Og jeg bliver så vred, når mine smerter altid skal styre mit liv...
Så det næste hus jeg skal bo i, skal der kun være en lille have, som er fyldt med krukker....
Men vi skal nok nå det.
Glæder mig så meget til at min familie og veninde Gitte kommer,
de har nemlig tilbudt deres hjælp, som altid.
Så skal det nok gå.
Og min dejlige veninde Karin har tilbudt at lave tunmoussen, hun er bare en skat.

Håber i allesammen har haft en dejlig påske:-)





3 kommentarer:

  1. Kender det alt for godt - det med at ville det hele men kroppen kan ikke følge med ... øv
    Håber I får en dejlig konfirmation ♥♥♥

    SvarSlet
  2. Tror jeg må skrive min tak her. Tusind tak fordi det blev mig der vandt, det var en dejlig afslutning på påsken. Er bare så glad ... og glæder mig til at få gaven.

    SvarSlet
  3. Jeg har i dag modtaget min dejlige gave, ville gerne ha`vist jer hvor flot det ser ud på mit nye køkkenbord, men kan vist ikke sætte billed ind her. Endnu engang mange tak.
    Venlig hilsen Karen

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.