onsdag den 27. april 2011

Nye Sager fra Cath Kidston

Endelig kom min pakke, som jeg bestilte d 17 April.
Godt nok har der været påske, men så længe har jeg aldrig måtte vente på en pakke før.
Og det der er mest træls er, at jeg skulle have brugt den i påsken.
Men så må jeg jo gemme dem til næste år.
Jeg syntes mine ting er rigtig fine, men der er gået lidt skår af glæden, da jeg bare føler mig så dårligt behandlet, der hvor jeg har købt det.
Det værste er at jeg har reklameret for butikken i 2 år på min blog uden at kræve noget igen.
Så det ærgrer mig rigtig meget, at jeg har brugt plads på den butik, som behandler sine kunder så dårligt.
Feks. står der at portoen til Danmark koster 159 kr.
Men når man så skal betale,, står der også at det koster 69 kr indenom Sverige.
Derfor gør jeg opmærksom på i kommentarfeltet, at jeg ikke ønsker pakken, hvis det koster 69 kr samt 159 kr oveni altså 228 svenske kroner.
Men da jeg går på netbank et par dage efter, jeg har bestilt, har hun trukket begge beløb.
Skriver så til hende og gør hende opmærksom på, at jeg havde skrevet, at hun bare skulle annullere ordren, hvis portoen var så dyr.
Så skriver hun tilbage at det var hun nødt til, da pakken vejede 6.5 kg.
Og at hun ikke lige havde set min kommentar pga. travlhed.....
Da jeg så selv skal afhente den på posthuset idag, for jeg den lige vejet.
Og den vejer 3,6 kg, det må siges at være langt fra 6,5 kg som hun oplyste.
Da jeg så lukker pakken op, har hun sendt tre pakker lyserøde æg samt en lyseblå og jeg havde bestilt en af hver, skulle bruge det ene sæt som gave.
Her er hendes svar, at det var de sidste hun havde.
Her mener jeg bare, man nok lige skulle have sendt mig en mail om det var iorden, istedet for at tage det for givet.
Det eneste hun har fået ud af det er at det er absolut sidste gang, jeg handler der og jeg er sikker på, at mine veninder også helst vil være fri.
Og linket til hendes ellers fine butik er hermed slettet.
Jeg har valgt ikke at skrive hendes navn på butikken på min blog, for det er hun ikke værd.
Ja! det blev en længere smøre, er bare så vred over sådan en dårlig behandling...


Flotte æggebakker, sådan gad jeg godt købe mine rigtige æg.





20 kommentarer:

  1. øv for en behandling - men det er ellers nogle fine ting du har købt.
    Besøgte Cath Kidston butikken i London, kunne have købt mig fattig.

    SvarSlet
  2. Hej Susi
    Sikke noget - det var dog en elendig butiks-policy... Kan godt forstå du ikke vil reklamere mere ..

    Jeg køber min Cath Kidston - ting hos Cath Kidston England, og man får en fantastisk service !!
    - og levering på ca en uge..

    Men flotte ting du har fået !!!! Wauw slurp mundvand...

    Lnus fra Loppe

    SvarSlet
  3. Griner a mine egne tastefejl...

    Ha´ en dejlig aften Susi

    SvarSlet
  4. Ja, det er ikke alle der ved hvad god kundeservice er - desværre. Men man ligger som man har redt og nu mister butikken dig som kunde og sikkert mange flere. Ærgerlig for dem. Heldigvis er der sikkert flere steder hvor det er muligt at få de lækre ting og sager. KH 10na

    SvarSlet
  5. Hej Susi, ja - det er godt nok lige til en sur smiley ;0( Så er hun da sikker på at du aldrig handler der igen! Ellers må jeg sige, at det er nogle søde æg - og ja tænkt hvis æggebakkerne så sådan ud når man handlede æg. Fortsat god aften. Knus fra Anne

    SvarSlet
  6. Øv øv for en behandling. Og bare så surt æggene først kommer efter påske :-(. De er vildt flotte, nu håber jeg du kan glædes over dem trods alt.
    Knus Anette

    SvarSlet
  7. Super Susi.Sådan skal ingen kunder behandles.Men nogen super flotte ting du fik købt trods en meget dyr porto.Kram Else

    SvarSlet
  8. Træls oplevelse, men heldigvis hører den til de sjældne slags. Som andre nævner er den officielle Cath Kidston webshop helt upåklagelig, har efterhånden fået pakker derfra en hel del gange, altid hurtig levering og alt i tip top stand. Måske du skulle prøve det;)

    SvarSlet
  9. Det er helt sikkert jeg vil købe mine sager i deres egen webshop.
    Men de havde ikke de æg, så derfor blev jeg fristet af den anden.
    Men er sikker på jeg bliver glad for tingene, skal bare lige sluge den dårlige oplevelse.

    SvarSlet
  10. Jaha, du har været i kløerne på butikken www.Countrystyle.se ser jeg;-)
    Jatak, jeg nåede heldigvis at se deres fragtpriser før jeg bestilte der for noget tid tilbage - og godt detsamme når jeg hører hvilken elendig service du har fået, nejtak, så handler man ikke der igen.
    Når jeg handler i Sverige gør jeg det hos min veninde Julia som har butikken www.juliasvitadrommar.se, hos Mia med butikken www.elliscorner.se eller hos www.bagarenochkocken.se, hvor jeg altid har fået fortrinlig service:-)
    Ps: Jeg ville ØNSKE at flere som dig ville skrive sin ærlige oplevelse af at handle i diverse netbutikker, så vi andre kunne holde os væk fra de brodne kar. Selv kan jeg nævne webbutikken Ville-Kulla, der præsterede at sælge mig et skab, som jeg i telefonen havde spurgt om var angrebet af borebiller eller lignende. Åh nej da, det var i perfekt stand. Da de endelig efter 100 års ventetid klarede at levere det, var det så opspist af levende borebiller, at bunden og hylderne ramlede sammen, da det blev sat på jorden! Jeg var ikke hjemme, da skabet blev leveret, men jeg kunne jo ikke tage det med ind i huset, da jeg så det - så var alle mine trægulve blevet spist af krybene! Ringede og rykkede mange gange i løbet af 2 måneder for at få dem til at hente skabet igen - men nej. Ikke pokker om de ville hente det gamle skidt igen. Jeg fik dog til slut mine penge igen (men det var absolut ikke med et smil om læben og en beklagelse jeg fik dem tilbage - næ nej)men det kæmpestore skab måtte jeg selv slæbe afsted og skaffe ad vejen. Føj for en service.
    Butikken Nordhjem præsterede også at sende mig en anden sølvkrukke, end den jeg havde bestilt, og som var afbildet i deres webbutik - og derefter påstå, at det var pga variationer i mønstrene...Den afbildede krukke, der var billede af på deres side og som jeg troede jeg bestilte var fra Bloomingville - men den jeg fik i posten havde et helt andet mønster, var absolut ikke den samme krukke, og var fra House Doctor...men ville de tage krukken i retur selvom det tydeligvis var deres billede der var forkert...nix du).
    Så her er også èn, der heller ikke akkurat kun har gode oplevelser med webbutikker;-)

    Knus Pia

    SvarSlet
  11. ej hvor er det synd for dig. kan godt forstå din frustration! det er da for dårligt med den behandling.

    SvarSlet
  12. Hej Pia.

    Ja! der er mange der tager deres kunder for givet, men tror også, at det bliver dem der stille og roligt lukker og slukker.
    Folk vil behandles ordentligt, det er trods alt dem der lægger pengene til indehaverens løn.
    Syntes bare det er rigtig ærgerligt, at man skal have sådan en træls oplevelse, når man går og glæder sig til at få varen, og stoler på det de lover i deres forretnings betingelser.
    Og ja! det ville være lidt rart, hvis folk lige gav et praj, når de var blevet dårligt behandlet.
    Det ville være til stor hjælp.
    Tak for din hilsen.

    Knus Susi

    SvarSlet
  13. Skjønner godt at du er litt irritert, men ti dagers levering er vel ikke så helgalent...!? Har da ventet lenger enn det på pakker mange ganger.

    Også skjønner jeg ikke at nettbutikker sender noe annet enn det som er bestilt... Har fått noen erstatninger jeg også som jeg overhodet ikke har vært fornøyd med... :-(

    Men når det er sagt, så var såpeeggene nydelige! :-)

    SvarSlet
  14. Ej altså, føj for en oplevelse. Det er bare så surt når når får sådan en behandling. Kan sagtens forstå at du bliver skuffet og ked. Det ville jeg bestemt også været blevet. Så godt for dig at du slettede butikken :)
    Jeg er ellers helt vild med de rigtig søde æg, og så fint med små sæber indeni :)
    Dem der skal have de æg er bare så heldige :)
    Stort knus herfra og hold hovedet højt.. Tina

    SvarSlet
  15. Total dårlig behandling. Jeg bliver helt arrig. Du har altid 14 dages fortrydelses ret på postordre og nethandel. Det betyder at du inden for 14 dage kan returnere dine vare uden begrundelse og skal have dine penge tilbage. Forbrugerloven.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  16. Så irriterende!!!! Men gjort er gjort og du er nok klok av skade,nå får du heller kose deg med de nydelige eggene i årevis fremover!!!!!!!!!:)
    toveklem:)

    SvarSlet
  17. Hej Hilde.
    Det er ikke så meget leverings tiden jeg er skuffet over, mere den måde indehaveren har svaret og hendes ligegyldighed, det pisser mig bare af.
    Har svært ved at forstå man behandler sine kunder så dårligt.

    SvarSlet
  18. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  19. Hej Susi.
    Det hjælper nogen gange at tage bladet fra munden. Som udgangpkt. ville jeg ikke have accepteret, og ganske enkelt "punket" virksomheden for deres sløseri. Omvendt har du stået i en situation med noget du gerne ville have, - men jeg ville nu fortsat klage direkte, over hendes ordrebehandling og holde hende op på hendes egne ord. Du har handlet i god tro, det har hun ikke. Du har loven på din side. Så skynd dig at få refunderet det du har betalt for meget. Og hold fast i din ret.

    Fortsat god dag
    Mille

    SvarSlet
  20. ØV sikke en kedelig oplevelse.

    Håber at jeg nu kan sprede lidt glæde hos dig. Jeg har tilmeldt din blog en AWARD, fordi jeg er vild med din stil og nyder at følge din blog. Jeg håber at du vil være med til at udvide horisonten her i blogland. Knus fra Lene

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi