onsdag den 20. april 2011

Fine sager fra Hjemmebutikken.

Igår eftermiddags fik jeg en mail fra Hjemmebutikken.
Med nogen rigtig gode tilbud.
Så jeg måtte bare slå til.
Og jeg må sige!! de yder en god service, pakken er allerede landet.
Købte et flot forklæde fra Greengate til en super pris af 79 kr.
Fire glas med farvet låg fra House Doctor til 40 kr sættet.
Samt to viskestykker a 30 kr stykket.
Og sidst men ikke mindst to termokander fra Rice, som jeg lige stod og manglede til konfirmationen
de var til ren foræringpris 89 kr stykket.
Så tag lige og kig indenom, der er mange dejlige tilbud lige nu...









8 kommentarer:

  1. Ihh nogle dejlige ting Susi :o)

    SvarSlet
  2. Flotte ting Susi :)
    Jeg har også købt hos dem et par gange, og der er altid en rigtig fin service.. Og så ligger de jo kun 5 min. væk i bil fra hvor jeg bor. Så det er så dejligt nemt og så gør det jo heller ik værre at de har vildt gode tilbud i øjeblikket..
    Knus Tina

    SvarSlet
  3. Fantastisk farge på termokannene! Men tror min mann ville nektet om jeg tok en slik inn i huset;-)

    SvarSlet
  4. Så mye fint du kjøper deg altså...
    Den konfirmasjonen blir nok litt av et sukkertøy-bord ♥

    Nå skal jeg inn og titte i butikken;)

    Klem Line

    SvarSlet
  5. Gode fund du har gjort, som sædvanligt.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  6. Gode og billige fund du igen har gjort dig ;0) Skøn farve de kander har! Knus fra Anne

    SvarSlet
  7. Farver, der er lige til at blive glad af :)

    SvarSlet
  8. Ha en skön påskhelg!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.