torsdag den 28. oktober 2010

Så blev lågen færdig.

Endelig blev den færdig.
Og som i kan se, blev den lyseblå med et lille digt.( Smukke tanker og søde ord, her i mit lille hjerte bor)
Jeg har malet den på samme måde, som jeg malede min reol i stuen.
Altså med vægmaling og matlak.
Først fik den tre gange knastelak, så to gange mellemgrå vægmaling og til slut tre gange lyseblå.
Den grå er med til, at den kommer til at se gammel ud, når jeg sliber og laver lidt mærker rundt omkring, som ligner naturligt slid.
Så har den fået en fin porcelæns knop på.
Det gjorde, at den så mere færdig ud.
Men ellers er dagene i ugen fløjet afsted.
Jeg har bagt morgenbrød, hele seks slags til på Søndag, hvor vi skal fejre Christoffer´s 13 års fødselsdag.
Han fylder godt nok først om Mandagen, men han vil så gerne holde lidt om Søndagen.
Så vi har inviteret Min sviger familie til brunch.




4 kommentarer:

  1. Wauw.... Synes simpelthen bare det var en rigtig god ide til at starte med....Men nu er resultatet bare blevet helt igennem fantastisk flot. Ligner jo en låge der altid har sidder lige præcis der. Og nu forstår man jo så ikke, at folk fremover vil vælge at købe børnegitter.... Hamrende god, flot og funktionel ide.
    Mvh Tina.

    SvarSlet
  2. Virkelig en smuk løsning.
    Men pyh hvor skal den dog have mange lag. Hvis man ikke lige har et rum, hvor man kan stå og rode med sådan noget, så får man det bare aldrig gjort :(

    SvarSlet
  3. Hej Mutter.
    Det er ingen sag, når man maler med vægmaling.
    Det går meget bedre end med akryl/oliemaling.
    Du skulle prøve en dag.
    Når først du har malet med vægmaling, vil du helst ikke andet...
    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Hej BellaNutella.
    Tak for roserne.
    Det er lige netop derfor jeg selv gik igang med at tegne og fortælle, for jeg ved ikke noget mere kedeligt end de gitter låger.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.