fredag den 29. oktober 2010

Ny hæklebog.

Så kom den nye hæklebog jeg havde bestilt hos adlibris.com til bare 115 kr incl porto.
Så den på en blog i sidste uge, kan ikke lige huske hvis blog det var, følger efterhånden så mange.
Så nu må jeg få taget mig sammen, til at komme i Stof og Stil efter noget garn og nogle hæklenåle.
Den er rigtig fin og viser både store og små projekter.
Samtidig viser den en opskrift på måtter og puder, hvor man hækler med stof.( f.eks gammelt sengetøj)
Det gør min søster, det er super flot.
Vil så gerne have hendes hjælp,men vi bor lidt langt væk fra hinanden.
Så jeg må bare springe ud i det...

Ha´en dejlig weekend allesammen.
Knus Susi



6 kommentarer:

  1. For døvlen da, den ser super lækker ud!!!!! Har også prøvet at hækle i stof (det er noget af en hæklenål) men det bliver ret fedt. Lavede et gulvtæppe.... elller det var meningen, det blev kun til en pude, da jeg ikke havde mere stof ;-) Lidt alla den på billedet - bare med stof på bagsiden.
    Glæder mig til at se hvad du får ud af den ;-)

    SvarSlet
  2. Det ser ud til at være en lækker bog, den ryger direkte på ønskesedlen:) God arbejdslyst;)

    SvarSlet
  3. Øh, havde du ikke allerede købt en bog ?:)

    SvarSlet
  4. Den bog kender jeg slet ikke, så den vil jeg da prøve at finde. Jeg glæder mig til at se dine kommende hæklerier :)

    SvarSlet
  5. Jeg er for nyligt sprunget med på hæklebølgen, men ikke desto mindre har jeg haft en hæklenål i hænderne stort set siden :o) Det er så hyggeligt, det syntes jeg, min mand syntes måske det er for tidligt jeg sidder der som en anden bedstemor, han skal lige vende sig til det... :D
    Den bog må jeg simpelthen også bare have fat på... ellers bliver der vidst snart fyldt op med svampe her i huset, trænger til lidt ny inspiration - Tak for fiffet Susi.

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  6. I kan roligt ønske jer den.
    Den er super fin og omslaget på bogen,
    er så flot i farverne, så den står fint i min gamle tallerkenrække, som jeg bruger til bøger.
    Her skal den forhåbentlig ikke stå så længe.
    Jeg skal jo til at igang...
    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.