torsdag den 7. oktober 2010

Lækre Tærter.

I dag stod den på Tærter til aftensmaden.
Jeg elsker tærter, men får sjældent lavet dem.
Så idag har jeg lavet to forskellige slags.
En Broccolitærte med Serranoskinke, Parmesan og mandler.
Og en Spinattærte med Feta og Pinjekerner.
Lavede lidt om på tærterne.
Bunden fik lidt fuldkornsmel i, så den blev lidt grov.
Og Spinattærten fik som ekstra, lidt lækkert nykogt skinke som ekstra fyld.
Opskrifterne var rimlig nemme og hentet fra bogen " Tænd på Tærter".
Skrevet af Elisabeth Emtoft, Rikke Holm og Gitte Værum Kristensen.
En bog man må eje, hvis man er vild med tærter.
Min favorit var Broccolitærten, den er super god....( Den på billedet lige under bogen).







4 kommentarer:

  1. Hej Susi! Vilken underbar blog du har med mycket inspiration! Jag får ägna helgen åt att läsa den nogrannare! Glad jag hittade hit! Ha en trevlig helg, Kram Tiina!

    SvarSlet
  2. Du har en flott blogg! Og all den gode maten.
    Ha en riktig fin helg med din fam og venner.
    Hjertelig fra Merete

    SvarSlet
  3. Hvor ser de bare lækre ud...:-)

    Her i huset elsker vi tærter og broccolitærte er min favorit.
    Jeg kunne spise broccoli hver dag og får det også ofte.

    De er så søde de prikkede forme.

    Rigtig god weekend fra Lisbeth

    SvarSlet
  4. Hei!
    Så koselig blogg du har! Med masse farger, ideer og positiv energi!
    Blir så glad av alle de fine fargene :)

    Hit kommer jeg tilbake for det var så koselig her!

    Ha en fortsatt finfin helg :)

    Klem fra Anette fra Norge :)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.