mandag den 25. oktober 2010

Låge til stuen.

Nu tror jeg, det bliver meget lettere at holde rent, især at holde mine sofaer rene for hundehår.
Kenneth har lavet en låge ind til vores stue, så hundende kan blive i køkkenet og de andre rum.
Vi har nemlig vores søn´s store hund boende lige for tiden, så det er håbløst, når de render rundt i stuerne.
Min søn´s hund er nemlig forkælet og vant til at ligge i møblerne.
Men der sætter jeg grænsen.
Syntes ikke man kan byde sine gæster, at de bliver fyldt med hundehår.
Og med vores hvide sofaer, varer det ikke længe før de ligner nogen, der aldrig er blevet vasket.
Viser jer lige lågen, inden den er blevet malet.
Den skal males og have et eller andet pynt på.
Ved ikke helt endnu ,hvad det ender med.
Og måske, bliver den en helt anden farve end vores døre.

6 kommentarer:

  1. Hvor er den fin - dygtig mand du har:) Ha' en god dag, Susi! Knus; Heidi

    SvarSlet
  2. Sikker på at den skal du nok få fin og til at passe ind i jeres skønne hjem. Afventer spændt resultatet :-)
    Er du begyndt på din "hækleskole" ?
    :-) Jonna

    SvarSlet
  3. Hej Jonna.

    Er gået igang med at male den, så den skulle gerne være klar imorgen.
    Nej! jeg er ikke begyndt at hækle endnu.
    Har haft gæster og jeg tror der skal helt ro på.
    Hvis jeg skal prøve.
    Bor du ikke i nærheden, så kunne du måske lærer mig det?
    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Så smart! Og når den bare dekker nedereste del av døra virker det ikke innestengt heller :-)

    Ha det godt og klem fra Siv

    SvarSlet
  5. Det, nemlig rigtigt.
    Det er netop derfor vi ikke gider, at have døren i.
    Den var i vejen og lukkede rummene helt inde.
    Har grundet lågen, så nu mangler jeg kun at male, med den dækkende maling, så tror jeg den får et lille vers på lågen...
    Knus Susi

    SvarSlet
  6. prikker, susi, den skal have prikker :-) du er god til at lave prikker :-) knus

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.