onsdag den 6. oktober 2010

Hæklet Muffins.

Har lige modtaget de sødeste Muffins fra Anette Myrup fra Amio.
Hun er fantastisk dygtig til at hækle.
Havde ellers en aftale med en jeg kendte, om at hendes svigermor skulle hækle dem.
Så jeg havde tegnet og købt garn og mønster, men hørte ingenting.
Så var det jeg fandt Amio, der var masser af dygtige "kvinder".
Jeg sendte dem en mail, om der var nogen der kunne hækle muffins.
Fik så en mail tilbage fra Anette som gerne ville påtage sig opgaven.
Og det er jeg bare super glad for...
I pakken hun sendte til mig, var også en gave " en fin hæklet bøjle" den er bare sød, passer lige ind i min stil.
Den skal hænge i min entre, når den står klar engang...
Så hvis der er nogen, der er vild med mine muffins, lægger Anette Myrup Design  flere ud på Amio en af dagene.
Så tag lige og kig ind, der er også mange andre fine håndlavet ting.




13 kommentarer:

  1. De er godt nok fine!... Lige til at "spise"

    SvarSlet
  2. god morgen.
    så skjønne de er.
    klem fra sylvia

    SvarSlet
  3. Flotte muffins :-) Bra det finnes driftige damer der ute, så du får oppfylt ønskene dine ;-)

    Ha en trivelig dag og klem fra Siv

    SvarSlet
  4. Hvor er de søde!!
    Og sikke en fin gave, det var da en dejlig overraskelse. :-)
    Ha' en god dag.
    Knus

    SvarSlet
  5. Rigtig, rigtig søde. Og tak for tip om Amio - her gik jeg og troede at vi ikke havde noget dansk alternativ til Etsy og norske Epla... Men nu blev jeg jo lidt klogere:) Jeg linker ellers til dig i mit indlæg i dag. Ha' en dejlig dag, Susi! Knus; Heidi

    SvarSlet
  6. Åh vilka fina..:)..Ha en härlig dag..Kram/Annelie

    SvarSlet
  7. Superfine muffins! Har lyst til å prøve å hekle noen sånne selv:-)

    SvarSlet
  8. Hvor er de bare søde...:-)

    Hej fra lisbeth

    SvarSlet
  9. ja, hvor er de fine. Og sødt med en ekstra gave til dig :-)
    En side jeg ikke anede der fandtes...altså Amio :-)
    Skal studere den nærmere senere :-)
    Tak for tippet.
    Hilsen jonna

    SvarSlet
  10. Ej hvor er de bare fine :) lige til at spise, bliver helt lækkersulten af at kigge på dem;)

    Bøjlen er også rigtig fin, den må absolut pynte i ethvert klædeskab

    SvarSlet
  11. Dejligt med alle de søde kommentarer.
    Er også bare så glad for mine muffins:0)
    Og endnu mere glad for at i har opdaget Amio, for der er bare så mange dygtige piger derinde.
    Ha´en dejlig aften.
    Knus Susi

    SvarSlet
  12. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ BLOG

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.