mandag den 25. oktober 2010

Gardinkappe.

Så fik Kenneth endelig lavet den sidste gardinkappe, vi manglede til stuen.
Det er faktisk den, der er været mest brug for.
Var ved at være træt af, at vi ikke kunne se fjernsyn, når solen skinnede.
Så nu er den endelig kommet op.
Det er super dejligt, og skønt at man kan være sig selv engang imellem.
Bor nemlig lige ud til en vej, hvor alle kan kigge ind.
Under gardinkappen har vi hængt et mørklægning gardin fra Ikea .
Syntes det er smart, samtidig med, at det ser hyggeligt ud, det giver ligesom en flot ramme omkring vinduerne.
Håber i kan bruge ideen.
Imens jeg laver dette indlæg, sidder jeg og kigger ud af vinduet...
Og ser det sner i Farsø lige nu, det for vildt....



4 kommentarer:

  1. Uff da, ingen sne endnu Susi...:-)

    Ja det er en smart gardinkappe Kenneth har lavet og det ser godt ud med både hejsegardin og mørklægnings gardin.
    Her hos os er der ingen der ser ind, men det er da dejligt at kunne se TV uden at solen går ind i skærmen.

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  2. Hej Susi
    Endnu en super smart løsning. Praktisk og flot.
    knus MARIANNE

    SvarSlet
  3. Hej Susi, det ser super flot ud med den kappe på
    Har du selv syet foldegardinet ? du er bare super god til det med indretning Så flot det hele.

    Knus Sisse

    SvarSlet
  4. Hej Siss.

    Tak søde Sisse.
    Nej! gardinerne har jeg købt i Ilva.
    Det er kun dem i de små vinduer i stuen, jeg har syet, da jeg ikke kunne få dem i det mål.
    Så købte jeg et fag gardin, som de har magen til i Ilva og fik to foldegardiner ud af det.
    Det kostede mig kun 99 kr, stængerne havde jeg i forvejen.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.