søndag den 24. oktober 2010

Dejlige sager fra Gabrielle.

Det var ligesom juleaften, igår da jeg hentede min pakke fra Gabrielle.
Og alt det der var i pakken, var super flot.
Nu mangler jeg bare nogle blå tallerkner, så har jeg fået det jeg skal bruge.
Lidt ærgeligt de ikke har lavet kopper og middags tallerkner i den lyseblå.
Håber den kommer til sommer.
Så det ønsker jeg mig i julegave af mine unger...
Var også lige en tur i Aalborg, sammen med en min dejlige veninde Betina.
Men, der købte jeg kun Greengate viskestykker.
(Min veninde har nemlig bestilt, nogle af de hjerter jeg har syet, så der skal snart gang i symaskinen.)
Samt lidt Walther og Co.

Hun havde nemlig kun det gamle Walther og Co fra sidste år.
Så jeg må ud og undersøge, hvem der har taget deres nye kollektion hjem.
Måske de har det hos For Glem Mig Ej  i Silkeborg, de plejer at have deres ting.
Og det er sådan en hyggelig by.






10 kommentarer:

  1. Sådan en pakke ville jeg også gerne have - ser super skøn ud ;0) Anne

    SvarSlet
  2. Jeg synes, du er ret god til at sørge for, at der kommer pakker til dig selv :-) Det burde jeg egentlig gøre efter. Det er fine ting du har købt - du har altså en god smag.
    Knus MARIANNE

    SvarSlet
  3. VILKEN FIN BLOGG :)
    Ha det gott
    Håkan

    SvarSlet
  4. lækre, lækre ting,der var i din pakke. Jeg får min pakke på mandag, glæder mig. jeg har også bestilt de små tændstikker,men midt i betalingen hoppede den ene dåse ud af bestillingen, udsolgt, måske var det dig der lige var en tand hurtigere. (den med blomster). :-)

    SvarSlet
  5. Hej Moster-Mette.

    Det var da ærgeligt du ikke fik den med.
    Den er super sød.
    Tror ikke det var mig( smiler) jeg bestilte sammen med en veninde kl 06:00 om morgenen.
    Men du finder den nok et andet sted.
    Ville gerne have haft en mere af de stor, de er for fede...
    Ha´en dejlig Søndag.
    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Hej Susi
    Sikke en dejlig pakke. Jeg har også lige fået nogle gode sager i fødselsdags gave. Indlæg kommer...:-) Fantastisk så glad man kan blive af disse dejlige skønne sager fra Green gate.
    God søndag aften.
    Hilsner fra Louise

    SvarSlet
  7. Fed pakke. Har også lige bestilt der, men kunne ikke lige finde de dåser der..... nok fordi I andre har købt dem.... hi hi
    Og kom jo til at bestille for over 400 kr, for så får jeg jo portoen og mere for pengene.... :-)
    Hilsen Jonna

    SvarSlet
  8. Hej Jonna.

    Ja! det kan godt betale sig at nå op på de 400 kr.
    Ærgeligt du ikke fik dåserne, de er super søde især den store.
    Håber du får fat i dem en anden gang.
    Ha´en dejlig dag.
    Knus Susi

    SvarSlet
  9. Hejsa! Jeg vil bare lige sige at de store tændstikker meget gerne skulle komme igen sidst i denne uge, jeg måtte lige trylle for de små tændstikker er helt udsolgt hos greengate allerede og det er øv, for dem kunne jeg have solgt mange flere af. Men de stor har jeg scoret nogle flere af, så de kommer igen. Rigtig god dag til alle. K.H Gabrielle

    SvarSlet
  10. Hälsningar från Finland! Du har härlig blogg :) Ha det bra!

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.