søndag den 12. september 2010

Greengate Hjerter.

Da jeg skulle indrette min stue, manglede der noget mere i rød fra Greengate og da de ikke har nogen puder i den store røde, måtte jeg selv igang med symaskinen.
Så jeg købte to viskestykker og syede mig en ganske enkel pude.
Men af resterne fik jeg faktisk to store hjerter og to små.
Så hvis man kigger på, hvad jeg skulle ha´givet for bare de små hjerter hos Greengate.
Har jeg sparet nogle penge.


Store Hjerter af resterne.
Små Hjerter af resterne.

Hjemmesyet pude i rød.



15 kommentarer:

  1. Du er bare utrolig.
    Lige meget hvad, så kan du få det til at ligne en million for ingen penge.
    Kunne virklig godt tænke mig, at få din hjælp til mange ting.

    Knus Emma

    SvarSlet
  2. Deine Bilder sind immer sooooo schön! Ich habe mir schon deinen ganzen Blog angesehen von Anfang an! Ich wünsche dir einen wunderbaren Sonntag.
    Liebe Grüße
    Tanja

    SvarSlet
  3. Atter engang må jeg bøje mig i støvet... Fine ting du har fået lavet ud af næsten ingenting... God stil... :o)

    SvarSlet
  4. Flotte hjerter og puden blev så fin..:-)
    Utroligt hvad man kan med viskestykker og en god symaskine..:-o)

    Jeg håber at hovedet har det bedre, du skal nok tage det lidt mere med ro.
    Men det kan du nok ikke.;-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  5. Tak allesammen.
    Det med at tage den med ro, er bare svært.
    For når jeg har migræne, er jeg død træt, men kan ikke sove.
    Det blir det kun værre af.
    Så jeg gør alting i slovmotion.
    Men hvergang jeg har fået lavet bare lidt, er jeg glad.
    Hader den hovedpine, den kan virklig ødelægge mange dage.
    Ha´en dejlig Søndag allesammen.
    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Så lurt :-) Kopphåndklær kan brukes til så mangt ;-)

    Ha en fin søndag og klem fra Siv

    SvarSlet
  7. :o) I ♥ GG !!!
    Have a nice time.
    Jarka

    SvarSlet
  8. Sikke fine ting du har fået lavet.

    SvarSlet
  9. Hvilken herlig blogg du har! Og Et vakkert, vakkert hjem! Her er det ikke vanskelig å finne inspirasjon nei:) Tusen takk for at du vil følge meg! Ble så glad kan du tro! Og godt var det at du fant meg, slik at jeg fant deg! Gleder meg til å følge deg!

    god klem

    SvarSlet
  10. Sikke en lækker blog du har, og en masse gode billeder fra dig
    Jeg ELSKER også selv Greengate, kan se jeg skal til at lave noget mere af viskestykkerne
    Hvis du på et tidspunkt skulle have lyst til at vise dit badeværelse frem (hvis det er indrettet med Greengate ) vil jeg blive meget glad, da jeg syntes det er lidt svært
    Ha`en god aften
    Kh Anja

    SvarSlet
  11. Kære Susi
    Håber det går bedre
    (Lider selv af migræne, dog færre anfald år for år, sikkert helt væk når jeg fylder 100 )

    Din stue er blevet rigtig rigtig hyggelig.. og som jeg sikkert har sagt før, så glæderjeg mig MEGET til du begynder at jule ...

    Ønsker dig en god, smertefri og hyggelig ny uge
    Kh
    Loppe

    Kys din mand - han er bare for dejlig

    SvarSlet
  12. Dziękuję za odwiedziny!!!! Dzięki temu mogę poznać Ciebie i Twój piękny blog, dom, pracę!!!
    Jestem zachwycona!!!

    SvarSlet
  13. Tak allesammen for alle de søde kommentarer.
    Ja! nu varer det ikke så længe, før vi skal til at Jule, det blir så hyggeligt.
    Men syntes godt at sommeren måtte ha´ været lidt længere...
    Ha´en dejlig dag:0)
    Knus Susi

    SvarSlet
  14. Heisann..
    så hyggelig og få besøk fra Danmark..jeg elsker det landet:)Skulle gjerne bodd der:)Flotte ting du har sydd....har planer om og sy jeg og....
    Norgesglass er det flust av her...masse og få tak i:)De er kjekke til oppbevaring av alt mulig:):)
    Ha en fin dag i Danmark...hvor eksakt bor du??
    EddaKlemmer

    SvarSlet
  15. Hej! Såg att du skrivit kommentar inne hos Eddas, och blev lite "nysgerrig". Jag har en Webshop med gamla ting och säljer otroligt mycket till Norge. Är svensk. Men har inte lyckats riktigt med Danmark ännu. Ändå har jag danska föräldrar och massor av släkt i Danmark. Lägger mig som följare och kollar lite vad danskarna tycker om.
    Kram från Pia i Ateljé Skogslyckan

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.