tirsdag den 8. juni 2010

Gave fra min søster.

Det har da bare været en dejlig dag idag, er rigtig blevet forkælet.
Pakkeposten kom med min fine seng, som jeg har ønsket mig i meget lang tid.
Sidst min søster var her, fik jeg penge af hende, til at købe noget jeg ønskede mig.
Og det blev denne fine seng fra Sebra.
Men den er blevet bestilt for 3½ måned siden.
Og først idag kom den, så den har været længe undervejs.
Men hvor er jeg glad for, at jeg har været tålmodig.
Den er bare super flot.
Og nu ligger Matilde ( også fra firmaet Sebra) som en prinsesse.
Sengetøjet har jeg syet af en pudebetræk, jeg engang har købt som ekstra fra Greengate.
Før i tiden købte jeg faktisk tit sengetøj, som jeg syede puder eller gardiner af.
Det er billigt, hvis man ser hvor meget stof man får ud af et sæt...



9 kommentarer:

  1. Arj hvor er den sød. Jeg har også en Junoseng - altså til børn som bare venter på vi engang bliver en familie - jeg har også tit kigget på den lille dukkeseng - men det vil jeg nok vente med - for tænk, hvis vi får en dreng, så er der måske ikke så meget ved det. Tusind tak for tricket med sengetøj - det er virkelig snedigt - det tip er hermed hapset ;-)

    SvarSlet
  2. Skjønner at du falt for denne senga ja :-)Artig at du sier det der om sengetøy - de første gardinene jeg sydde meg etter at jeg flytta for meg selv, var av 2. sortering sengetøy :-D

    Ha en flott kveld og klem fra Siv

    SvarSlet
  3. Fin lille dukkeseng, som Matilde nu kan sove godt i.:0)
    Astrids (min datter) dukke Alma er også helt tilfreds med sengen, som står inde ved siden af Astrids Juno seng!... det er så hyggeligt!

    SvarSlet
  4. Hej
    Jeg vidste slet ikke, at man kunne få Junosenge som dukkesenge. Hvor er den bare fin. Hilsen Jette

    SvarSlet
  5. Ja! den er skøn, og ærgeligt man ikke har små børn længere.
    Så tror jeg ikke, jeg ville kunne leve uden den store seng, Som Fru Hygge skriver om:0)

    SvarSlet
  6. Hvor er den fin :-) God idé med pudebetrækket, som syes om til sengetøj..

    SvarSlet
  7. Hvor er den skøn og det må din søster også være, med den fine gave. :-)
    Jeg bruger også sendetøjet fra GreenGate og viskestykkerne til puder. Jeg er dog sikker på der er rigtig mange der bliver glad for den ide du giver her.!
    Knus Birgitte.

    SvarSlet
  8. Hei, så snill søster og så fin seng!!!! Elsker den! en finfin kveld, mvh Marianne

    SvarSlet
  9. Ja! hun er en dejlig søster:0))
    Og så er hun min tvilling søster.
    Tak for alle de søde hilsner...
    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.