onsdag den 16. juni 2010

Endelig kom der lidt varme...

Nu kunne jeg heller ikke holde det ud længere.
Har gået og frosset, som om det var efterår, ja! nærmere vinter.
Så da jeg vågnede her til morgen og så solen stod højt på himmelen ,vidste jeg lige, hvad jeg skulle starte dagen med.
Nemlig, at gøre min veranda klar til sommeren, der jo endelig er kommet:0)
Mangler godt nok stadig, at få slebet min olielampe og sprøjt malet den hvid ( den er blevet lidt rusten, af at være ude hele året).
Og så mangler jeg en hylde eller et skab over bænken.
Har en ide med et skab, da jeg har nogle gamle låger i kælderen.
Men min mand har lidt for meget, at se til lige nu, så jeg venter lige med at spørge.
Det skal jo helst være på det rette tidspunkt, hvis jeg skal ha´ et JA...
Så mangler vi stadig en espalier i den anden side af verandaen, så det ikke blæser og regner alt for meget ind.
Men vi når det nok:0)
Fik forresten lige fint besøg, af nogle af mine søde kaniner fra Maileg.

Ha ´en dejlig dag og nyd nu varmen...

Knus Susi








8 kommentarer:

  1. Hej, den veranda har du velnok gjort hyggelig. Kan godt forstå, at du også er glad for noget sol og sommer, så du kan sidde derude og nyde verandaen. Det med mænd og projekter og det rette tidspunkt, det kender jeg godt. Jeg "arbejder" i øjeblikket på at få min mand til at lave noget hyldeværk til mig, da jeg er træt af at det altid roder og at jeg ikke kan finde de ting, som jeg skal bruge. Men det går fremad, for han var mere positiv igår end i forgårs :-)
    Hilsen fra Jette

    SvarSlet
  2. Hej Susi..Åhh,hvor ser det bare flot ud!!!!!!Og ja, jeg indrømmer at jeg er meget misundelig på din veranda;-))).
    Det må være ren terapi at sidde der og slappe af! Ha´ en dejlig (sommer)dag! Knus fra mig:-)

    SvarSlet
  3. Tak søde Louise.
    Du kan også tro jeg nyder den.
    Den gang jeg spurgte min mand om ikke vi kunne lave sådan en.
    Var svaret bare, at det var alt for dyrt, det havde vi kke råd til.
    Men så gik jeg igang med at undersøge Den Blå Avis.
    Og her fandt vi mange af de ting der skulle bruges, til under halv pris, selvom det var nyt.
    Så den kom til at stå os i ca. 15.000 kr.
    Hvis man gider at søge efter tingene, kan man gøre det billigt.
    Syntes faktisk det er den sjoveste måde at bygge på.
    Så blir det heller ikke altid som alle de andres...

    SvarSlet
  4. Så flott uteplass! Elsker tekstilene og mailegene du viser! Og den benken såg herleg ut!:)
    Ha ein fin dag!
    Klem:)

    SvarSlet
  5. ååååh, du har det så herlig!
    nydelige farger og skjønne detaljer!!

    klem beate

    SvarSlet
  6. herlige sommerstemnings bilder hos deg!! du har det så fint!!

    god sommer klem Lillan:)

    SvarSlet
  7. Her ser rigtig skønt ud, jeg tænker på hvordan du får din mand med på at bo så "tøset", den var aldrig gået hjemme hos os.

    SvarSlet
  8. Hej Linda.
    Det har han aldrig blandet sig i.
    Han sagde endda igår, at han syntes, det var dejligt med alle de farver ude på verandaen.
    Tror faktisk han nyder alle farverne ligesom jeg selv, de gør en så glad:0)
    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.