tirsdag den 16. marts 2010

Påsken banker på døren...


Det lidt svært at passe på figuren i denne tid, når man ser alle de fine påskeæg.
Men man kan jo altid bruge den der med, at de bare er til pynt...
Er så småt begyndt at pynte til påske ellers, når man jo ikke at nyde alle de flotte farver.
Jeg elsker Påsken og alle de fine ting, man kan få til at pynte med.
Især Maileg`s altid flotte kaniner, som jeg også måtte eje i år.
Og de små får til lys er de ikke yndige....
Og i år er Greengate kommet med disse fine æg i de flotteste farver.





3 kommentarer:

  1. hvor ser det skøn ud hjemme hos dig med alt det maileg og greengate. er selv en stor bruger af det, kan hellere ikke få nok.

    SvarSlet
  2. Hej Susi! Åhh, hvor bliver det fint påskepyntet hjemme hos dig - jeg kan mærke at jeg er lidt(meget) på efterskud når det gælder påsken... Jeg fik ikke sendt en kommentar på dit "keep calm" indlæg. Men jeg synes også disse plakater/kort er supersøde, og som jeg forstår det så har alle norske indretningsbloggere med respekt for sig selv en:) Så er det jo bare for os danskere at følge trop:) Er der ikke nogen her i Danmark der sælger dem? Kunne tænke mig en i sort (surprise...)
    Knus; Heidi

    SvarSlet
  3. Vilken läcker blogg du har :-). Kul att du hittade till SIB, jag lägger in dig som medlem på en gång. Välkommen i gänget :-)
    Kram Lisa

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.